Vragen over ClubApp of Website!

1. Hoe installeer ik de ClubApp op mijn telefoon of tablet!?

  • ga op je telefoon of tablet naar de AppStore of PLAYStore
  • zoek naar KNLTB.ClubApp
  • ‘download’ en ‘open’ de app

2. Hoe personaliseer ik de ClubApp

  • na het installeren van de App moet je eerst je club kiezen. Ga naar het zoekveld: ‘zoek naar je club’ en vul in: spaarndam
  • tik op het TV Spaarndam logo
  • vul je bondsnummer en wachtwoord (zie punt 3) in en tik op ‘inloggen’
    (ben je je wachtwoord vergeten? zie dan zie punt 3)

3. Hoe vraag ik het wachtwoord in de ClubApp aan?

  • installeer de ClubApp op je apparaat en personaliseer deze (zie punt 1 en 2)
  • klik onderaan het scherm op 'reset mijn wachtwoord'
  • tik op het pop-up menu achter 'Clubnummer' en verander deze in 'bondsnummer'
  • Vul je bondsnummer in die op je KNLTB ledenpas staat
  • tik op de knop ‘Reset mijn wachtwoord’
  • je ontvangt een e-mail van KNLTB.Club (dit kan een kwartier duren).
  • in de e-mail staat een link
  • tik op de link in je e-mail
  • stel je eigen wachtwoord in (2 x intoetsen)
  • het wachtwoord is geldig voor de ClubApp, Clubwebsite en 'MijnKNLTB' website

4. Hoe kom ik op de voor leden toegankelijke pagina’s van de clubwebsite?

  • klik op de knop ‘Mijn Club’ in de rechterbovenhoek
  • vul je bondsnummer en wachtwoord in en klik op ‘inloggen’
    (ben je je wachtwoord vergeten? zie dan punt 5)

5. Hoe vraag ik mijn wachtwoord op de clubwebsite aan? 

  • klik op de knop ‘Mijn Club’ in de rechterbovenhoek.
  • klik op ‘Wachtwoord vergeten?’.
  • vul je bondsnummer in die op je KNLTB ledenpas staat
  • klik op de knop ‘Reset wachtwoord’
  • je ontvangt een e-mail van KNLTB.Club (dit kan een kwartier duren).
  • in de e-mail staat een link
  • klik op de link in je e-mail
  • stel je eigen wachtwoord in (2 x intoetsen)
  • het wachtwoord is geldig voor de Clubwebsite, ClubApp en 'MijnKNLTB' website

6. Kan ik mijn pasfoto op de ledenpas aanpassen?
Ja dat kan. Alleen wanneer er duidelijke veranderingen zijn, moet de pasfoto worden vernieuwd. Voor alle leden geldt dat alleen een pasfoto’s zoals voor rijbewijs kunnen worden gebruikt voor op je KNLTB-pasje. De pasjes (vanaf 2019) zijn 2 jaar geldig. Dit betekend dat in 2021 je nieuwe pasfoto op je pasje staat.

Nieuwe Pasfoto uploaden: In de ClubApp ga je naar 'Meer'.  Tik op het camera icoon en volg de verdere instructies.
Op de de Clubwebsite kan je ook je pasfoto aanpassen: Klik op de knop ‘Mijn Club’ in de rechterbovenhoek. Ga naar het tabblad 'Mijn Profiel' en klik op je foto.

7. Hoe kan ik mijn persoonsgegevens aanpassen?
Je kan zelf je pasfoto (zie punt 6) e-mailadres en telefoonnummer aanpassen.
In de ClubApp ga je naar 'Meer'. Tik op het 'regel' icoon (rechts boven). Tik daarna op 'Bewerk'.

Heb je een nieuw adres? Geef dit dan door aan [email protected]

8. Hoe kan ik mijn persoonsgegevens geheim houden voor andere leden?
Je kunt je pasfoto, telefoonnummer en e-mailadres geheim houden voor de andere leden. Dit regel je zelf in de ClubApp op het tabblad 'Meer'. Tik op het 'regel' icoon (rechts boven). 
Op de website klik je op de knop ‘Mijn Club’ in de rechterbovenhoek van de clubwebsite. Ga naar het tabblad 'Mijn Profiel' en klik op het pennetje achter e-mail en telefoon of tik op je foto.

9. Waar kan ik de ledenlijst zien?
In de ClubApp kun je op het tabblad 'Club' bij 'Info' de ledenlijst vinden.
De ledenlijst is ook te vinden op de voor leden toegankelijke pagina's op de Clubwebsite (eerst inloggen in de rechterbovenhoek). Ga naar het tabblad 'Ledenlijst' 

10. Waar kan ik het bardienstrooster zien?
In de ClubApp kun je op het tabblad 'Club' bij 'Diensten' het bardienstrooster vinden.

Het bardienstrooster is ook te zien op de voor leden toegankelijke pagina's op de Clubwebsite (eerst inloggen in de rechterbovenhoek). Ga naar het tabblad 'Club Agenda'. Klik op "Lijst" en zet een vinkje bij "Alle diensten tonen".
De grijs gekleurde diensten zijn ingepland. (Het lid die de bardienst doet verschijnt als je erop klikt.) De in het groen gekleurde diensten kunnen nog worden ingepland.

11. Waar kan ik mijn bardienstboekingen bekijken? 
In de ClubApp kun je op het tabblad 'Home' je bardienstboekingen zien.
Je bardienstboekingen zijn ook te vinden op de voor leden toegankelijke pagina's op de Clubwebsite (eerst inloggen in de rechterbovenhoek). Ga naar het tabblad 'Club Agenda' en je ziet rechts 'Mijn diensten' staan.

12. Kan ik zelf mijn bardienstboeking wijzigen?
Nee. Maar heb je vragen stuur dan een mail naar de organisatie. Mail naar [email protected] 

13. Kan ik zelf een bardienst inplannen?
Ja. Voor de opening van het tennisseizoen worden alle leden in de gelegenheid gesteld om hun twee verplichte bardiensten in te plannen.

14. Waar kan je je bardienst inplannen?
Je kunt je bardienst inplannen op de ClubApp op het tabblad 'Club' bij 'Diensten'. 
Je kunt je bardienst ook inplannen op de voor leden toegankelijke pagina's op de Clubwebsite (eerst inloggen in de rechterbovenhoek). Ga naar het tabblad 'Club Agenda' 

15. Hoe vind ik de kalender, uitslagen en standen van KNLTB competities?
Met de ClubApp kun je deze vinden op het tabblad 'Spelen' en daarna linksboven 'Wedstrijden' en dan klik je op 'Clubteams' 

16. Kan ik de competitie opstelling en uitslagen ook in de ClubApp invoeren?
De teamcaptains zijn uitslagengedelegeerde? Met hun Club.App kunnen zij de dagopstelling en de uitslagen in de ClubApp invoeren. Ga op het tabblad 'Club' naar 'Clubteams' > Kies competitie > Kies jouw team > Ga naar Kalender > Tik op de wedstijd die je wilt invoeren > tik op 'opstelling' of tik op 'uitslagen'.

17. Kan ik thuis met de ClupApp afhangen?
Tijdelijk kan er worden afgehangen via de Website of ClubApp vanwege de Corona maatregelen.
Er kan niet op afstand worden afgehangen met de ClubApp. Dit kan alleen op het afhangbord dat in de hal naar de kleedkamers hangt.

Heb je vragen? Mail dan naar [email protected]  Wij zullen je vragen zo snel mogelijk beantwoorden.